Alla inlägg under augusti 2014

Av pricken13 - 25 augusti 2014 08:30

Livet består av en massa olika beslut!

Vissa lätta vissa svåra och några RIKTIGT hemska!

Nu har jag gjort ett sådant där hemskt beslut!Gör ont i hela

mej, men känner att de är det enda rätta för mej och Devil.

Annars så lunkar livet på i sakta mak.

Jag jobbar på och hoppas att de mesta ska lösa sej under resans gång!

De är så mycket i mitt liv som svänger både hit och dit just nu!

Framför allt så är de en massa konstigheter som sker tycker jag.

Men Tycker dom att jag inte passar in i deras bekantskaps

krets så är det deras beslut inte mitt!

För jag är bara mej själv, har slutata att ändra mej för att passa andra i smaken.

Också har jag lagt ut en massa krokar om diverse saker så de

kanske kommer att bli en del förändringar i mitt liv rätt som det är.

Så gott folk passa på att njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!


Så ut och dansa på stadens gator och torg!!!!


Och njut av livet medans ni kan!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards