Alla inlägg under juni 2014

Av pricken13 - 21 juni 2014 10:53

Just nu så är livet riktigt skönt! Arbetet rullar på och jag trivs bättre dag för dag!

Och så har midsommar afton gått förbi!

Vart bjuden till mina goda vänner Anna&Fredrik.

Vi gjorde ett besök på g:a gården i Älvkarleby och kolla på festligheterna.

Men de vart vi riktigt besvikna över... Va inte speciellt bra..

Sen vart jag b juden på middag med en massa gott grillat!

Och allt kryddades med mye värme & skratt...

Vilka underbara vänner jag har!

Har fått schema för nästa månad. Men bara över mina fridagar..

Fick inte en fridag på den enda dagen jag bad om....

F.. vill så gärna ha gått på Jolines dop...

Men är inte så lätt att ställa krav när man är semester vikarie.

Så jag hoppas att dotra förstår det utan att hon blir grinig...

Men de får bli som de blir med det!

Och nu de bli en mastodont vecka. Jobbar sön,månd,tisd,torsd,fred,lörd samt söndag.

Men va gör det, skönt att ha kommit igång med ett jobb igen...




Nej gott passa på att njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!!!



Så ut och dansa på stadens gator och torg..


Men se upp de finns busschaufförer ute i trafiken!!!

CIAO!

Av pricken13 - 10 juni 2014 19:39

Jag måste lära mej att inte lita och tro det bästa om alla en var!

Men som tur är så är det som det är med det!


Och jobbet rullar på för fulla muggar, och jag trivs bättre & bättre för var dag!

Nej nu ska de göras lite av varje..


Så gott folk passa på att njuta av livet för man vet aldrig när det tar slut!


Så ut och dansa på stadens gator och torg!


CIAO

Av pricken13 - 6 juni 2014 13:45

Livet är sakta men säkert på väg mot rätt håll känns det som.

Trivs som fisken i vatten med jobbet!

Så nu är de bara ekonomin som måste komma ikapp sen så!

Idag så är det nationaldagen, och jag ska jobba natt.

Skulle ha vart ledig men såg att de behövdes chaufför inatt.

Så då anmälde jag mej som intresserad att jobba.

Jag gillar att jobba ju!!!

Men nu ska jag leka lite med min solstråle..

För han ska ju till Anna&Fredrik å vara där över natten eftersom jag jobbar!!



Så gott folk passa på att njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!



Så ut å dansa på stadens gator och torg!



Ciao!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards