Alla inlägg under juni 2013

Av pricken13 - 2 juni 2013 08:12

I fredags så hälsa jag på hos mina vänner i Vigelsbo...

Dom bjöd på middag.. Tackar ödmjukast!

Sen när jag for hemmåt så ringde mina vänner Från Köpingen

å sa att dom var å fiska i Dalälven å tyckte att jag skulle komma förbi en sväng!

Så fredagen var suverän må jag ju säga....

Å igår så for jag till mina vänner i Köpingen å skulle äta lite lunch..

Lite så där skönt sommrigt!

Rökt böckling å rökt sik på hårdbröd med lite kladd till..

Super gott ju..

Sen bidde jag kvar å hjälpte till me å resa en paviljong

som vännen fått av sina föräldrar....

Kl skena med express fart så jag bidde kvar te middag med...

Skönt att ha riktiga vänner omkring sej iallafall...

Ni är guld värda Vigelsbo paret å Tierps gänget!!!

 

Njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!.....

 

 

P.s De som gnager mest på mitt hjärta just nu är att sonen inte har fått komma till sin vila D.s

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards