Alla inlägg under oktober 2012

Av pricken13 - 28 oktober 2012 07:35

Tror ni int att dom va på Silver än 3:dje gång inatt..

Mina grannar tycker nog om de lika mye som jag..

Idag e de en riktigt vacker höstdag ute tycker jag...

Så gott folk passa på att njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!

Så ut å dansa på  stadens gator å torg.

Kom ihåg mössa å vantar bara..

Av pricken13 - 27 oktober 2012 22:09

idag har jag haft date med tvättstugan...

Sen for jag hem te min vän Anna å

hennes sambo för en fika..

bidde kvar där i nån timme..

Sen for jag hem å fixa mej nåe att äta..

Då kkom yngsta sonen på ett besök...

Alltid trevligt med besök av sina barn ju!!

Undrar när dom klåfingriga typerna

ska fatta att jag har larm på Silver???

2 ggr så har larmet gått ikväll....

JÄVLIGT irriterande ju!!!!

Nej nu ska jag softa dmed den andre skärmen..


Så gott folk pass på att njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!!!

Så ut å dansa på stadens gator å torg!!!


P.S På måndag så ska jag ha lära upp en ny chaufför...

Den har aldrig kört timmerbil...

Hmmmm Jag har kört en vecka!!!!

Så undrar va jag kan lära ut om att köra timmerbil????

D.S

Av pricken13 - 25 oktober 2012 17:58

Hejsan hoppsan....

Har fått ett vik som timmerbils chaufför i 2veckor...

Helt klart bättre än å va arbetslös iallafall ju...

Så nästa vecka me så kör jag...

Sen får man väll ta å se va som händer..

Har fått iväg en remiss till akis ang mitt JÄVLA knä..

Vore skönt om de kunde hända nåe med det å ju...

Svårt att söka jobb när man får ont när man belastar knät..

Men tiden får utvisa va som händer..

Å så har Jakobsson upphört me från å med förra veckan...


Så gott folk passa på att njut av livet för man vet aldrig när det tar slut..

Så ut  å dansa på stadens gator å torg...

Av pricken13 - 25 oktober 2012 10:27

   

Av pricken13 - 18 oktober 2012 09:37

 

Av pricken13 - 18 oktober 2012 09:29

Sitter här å fnular lite....

Så kom jag på att man kanske skulle ta å plita ner några rader här..

Nästa vecka så ska jag jobba lite granna iallafall.

Ska köra lite timmerbil hör å häpna....

Å så har jag faktiskt sökt en bussförar utbildning.

undrar om de e ett bevis på att man börjar bli g:a???

Nej gott folk passa på att njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!

Så ut å dansa på stadens gator å torg!!

Av pricken13 - 13 oktober 2012 19:56

Har inte skrivet på ett tag.

Har inte haft nåe lust..

Just nu så håller jag på att

försöka reparera min mur..

å så e de dåligt med

ljusglimtar i livet just nu!

Men jag kommer tebax inom

sin om tid skulle jag tro..


Så gott folk passa på å njut av livet..

För man vet aldrig när det tar slut..

Så ut å dansa på stadens gator å torg!



Ovido - Quiz & Flashcards