Alla inlägg under maj 2014

Av pricken13 - 31 maj 2014 09:03

Jimmy min son som sökte friden!  Devil min lilla glädje spridare!! 

Av pricken13 - 29 maj 2014 08:02

Om du inte tycker om de jag skriver på min blogg så ett litet tips...

GE FAN I ATT GÅ IN OCH LÄS OM DET INTE FALLER DEJ I SMAKEN!!!

För jag kommer att fortsätta att skriva av mej här när jag känner för det!




Så gott folk njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!



Så ut och dansa på stadens gator och torg!

Av pricken13 - 25 maj 2014 08:01

Var ett tag sen jag skrev ner nåe här. Jag har börjat köra buss iallafall..

Trivs som fisken med det just nu iallafall.

Så just nu känns det som om livet är på väg mot rätt håll ju!

Har funderat mye på varför mitt liv har blivit som det blev.

De som jag kom fram till är att de beror helt och hållet på mej själv!

Och jag har funderat på varför jag blev som jag är?

Och jag har nog kommit på varför.

UTANFÖRSKAP.

Klimatet vart hårt redan i mellanstadiet. Finne och harmynt så man vart ju ett

perfekt offer..

Men se jag jag slog tebax och levde mitt eget liv å byggde upp en mur runt

omkring mej, upptäckte att de var enklare att inte lita på någon..

Så de varit i hela mitt liv. Lita inte på någon.

Har ibland rivit en bit av muren i hopp om de skulle bli bättre..

Men så har man blivit blåst rejält igen...

Så nu är muren på plats för alltid känns det som.

Å så har jag kommit på att när jag levet familje liv,

så grävde jag ner mej i arbetet bara för att jag inte vågade vara mej själv..

Så då kändes de bättre att jobba mye och länge....

Men  men men de vart ju som de vart iallafall...

Man ska inte gråta över spilld mjölk sägs det ju!!

Men det stämmer ju tyvärr inte att ensam är stark.

Men har börjat vänja mej verkar det som...

Så bara underhålla muren så slipper man bli sårad...

Nej gott folk ha en bra dag...




Passa på att njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!


Så ut och dansa på stadens gator och torg!!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards