Alla inlägg under december 2012

Aha

Av pricken13 - 19 december 2012 10:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av pricken13 - 15 december 2012 13:15

Jag var till den lokala snickarn å fick droger mot de onda i min arm.

De har gått över men nu så e de nacken som e ogörlig.

men de löser sej säkert..

Så nu e de dax för tystnad e ju helg ju!!







Så gott folk passa på å njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!!



Så ut å dansa på stadens gator å torg!

Av pricken13 - 8 december 2012 09:28

Nu börjar de bli för mycket i mitt liv tycker jag.

Nu har jag åkt på nåe skit i vänster arm.

Jävulusiskt ont  klarar int av att lyfta armen..

Så ska pröva ringa den lokala snickarn...

En vän till mej hade samma problem i våras

hon fick en cortison spruta så bidde de bra...

Men jag å spruter.....

Men jag pallar int att ha så här JÄVLA ont!

Så just nu e nog mitt liv starkt på minus sidan kan man säga!

 

 

Så gott folk passa på å njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!!!

 

 

Så ut å dansa på stadens gator å torg!

Av pricken13 - 4 december 2012 08:19

Som pricken över iet så åkte jag på migrän i förrgår.

Så först igår kväll så började jag återkomma till livet.

Så de e int riktigt min tid i livet just nu!

 

 

 

 

 

 

 

 

Så gott folk passa på att njuta av livet för man vet aldrig när det tar slut!

 

Så ut å dansa på stadens gator å torg!

Av pricken13 - 2 december 2012 09:45

Nu har jag hamnat i ett taskigt läge..

Nu börjar höger knä å säga upp sej.

Så de börjar nog bli dax att ta sej te den lokala snickarn.

å int tusan ringde Ortopedimottagningen upp härom dagen..

Så just nu känns mitt liv totalt hopplöst.

Men man kan väll bara hålla tummarna att man

kan få någon slags smärtlindring iallafall.

Men de ska väll vara FAN att de int ska

kunna hända nåe med ens remiss på 6,5 månad.

Tycker att de iallafall kunde ringa tebax eller att man på

nåe sätt kunde få veta hur man ligger till med sin remiss.

 

Ha en trevlig 1:a advent gott folk!

 

Så gott folk passa på å njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!

 

Så ut å dansa på påstadens gator å torg!...

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards