Alla inlägg under oktober 2013

Av pricken13 - 27 oktober 2013 19:40

Tänk om folk kunde betala sina skulder ändå!!!

Jag börjar närma mej kanten på allt här i världen.

Men jag må kämpa så länge det går..

Men frågan är hur länge jag orkar kämpa i motvind!





Så gott folk passa på att njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!


Så ut å dansa på stadens gator å torg!

Av pricken13 - 15 oktober 2013 18:25

Börjar kännas som om de kommer att sluta med en krasch

ang ekonomin...

Men bara bita ihop å kämpa ända in till de bittra slutet!

Men nog börjar jag tappa sugen totalt...


Så gott folk passa på att njut av livet för man vet aldrig när det tar slut!!!


Så ut å dansa på stadens gator å torg!!!!

Av pricken13 - 5 oktober 2013 16:09

Nu har jag averkat 4 veckor på lekstugan (utbildningen).

Sorligt att se skatte pengar slösas bort på detta vis.

Fattar inte riktigt hur folk kan vara skapta..

Är ju trots allt vuxna människor ju!

Framför allt så undrar jag varför inte AF gör en större utgallring!!!

För där utbildningen drivs är ju ett vinst drivande företag ju!!!

Så jag har ju förståelse varför dom inte lägger ner energi på 

att se till att de ska funka som det är tänkt...

Dom har ju betalt för varje elev ju!!!!





Nej gott folk passa på att njuta av livet för man vet aldrig när det tar slut!


Så ut å dansa på stadens gator å torg!


Kramizz gott folk!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards